Zamknij

Korzystanie ze strony internetowej marki Cersanit oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookie. Niektóre z nich mogą być już zapisane w folderze Twojej przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookies.

Twoja lista produktów

Dobra sława marki Cersanit

4 lipca 2013


Marka Cersanit zdobyła zaszczytny tytuł Marki Wysokiej Reputacji w badaniu Premium Brand 2013.


Projekt PremiumBrand w kompleksowy sposób bada reputację marek wśród konsumentów i firm w otoczeniu biznesowym.

Dlaczego właśnie w badaniu położono główny nacisk na sprawdzenie reputacji?
Ponieważ z każdym kolejnym rokiem to właśnie reputacja produktów zyskuje na wartości w oczach konsumenta. Dzięki niej konsumenci wzajemnie polecają sobie wybrane marki, dzielą się pozytywną opinią na ich temat i to, co najważniejsze wybierają je ponownie przy kolejnej nadarzającej się okazji. Dodatkowo znaczenie reputacji rośnie wraz ze świadomością konsumenta, któremu nie wystarczają już proste przekazy reklamowe, a który oczekuje od marki głębszych wartości, takich jak: etyka działań, szacunek do tradycji czy też wrażliwość ekologiczna.

Badanie przeprowadzane było na czterech wymiarach, z których najważniejszym aspektem dla nas są właśnie referencje. To właśnie polecanie marki Cersanit należącej do portfolio Rovese przez klientów, którzy dokonali ich zakupu jest najlepszą reklamą dla naszych produktów" – Marcin Stankiewicz Dyrektor Marketingu Centralna Europa.

Marka Cersanit została nagrodzona na podstawie badania przeprowadzonego metodą CAWI na ogólnopolskiej grupie konsumentów. Autorem metody badawczej jest profesor Uniwersytetu Warszawskiego dr hab. Dominika Maison. Marka należąca do Grupy Rovese znalazła się na podium wśród takich firm jak Raiffeisen Pol bank, Orange, Lotto czy też Cisowianka.